logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۵۷۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره:

رسانه‌ها در تبیین اهمیت انتخابات می‌توانند نقش آفرینی کنند

رسانه‌ها-در-تبیین-اهمیت-انتخابات می‌توانند-نقش-آفرینی-کنند
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره گفت: رسانه‌ها به عنوان عامل موثر در تبیین انتخابات می‌توانند نقش آفرینی نمایند و مردم را در  راستای انتخاب درست و حضور حداکثری ترغیب کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر،  مهدی مرادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: هر رأی در انتخابات، یک پشتوانه مهم برای نظام اسلامی محسوب می‌شود، هرچند در کشور مشکلاتی وجود دارد اما سعی دشمن این است که این مشکلات را اساسی، خیلی زیاد و لاینحل معرفی کرده و انتخابات را نمایشی و بی‌تأثیر جلوه نماید.

بیشتر بخوانید

وی گفت: در حالی که در کشور ما با حاکمیت نظام اسلامی، شاهد برگزاری انتخابات کاملاً سالم و واقعی بوده‌ایم که حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی در دوره‌های حاکمیتی کشور، دلیل محکمی بر این ادعاست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمدره عدم شرکت در انتخابات را روش خوبی برای اعتراض ندانست و گفت: برای اعتراض به خرابی درب و پنجره یک ساختمان، کل بنا و اساس آن را تخریب نمی‌کنند.

مرادی تاکید کرد: هر عملی که باعث غیظ و عصبانیت دشمن بشود از نظر آیات قرآن کریم( سوره برائت۱۲۰) عمل صالح محسوب می‌شود، در طول سال‌های متمادی بعد از انقلاب برای مردم عزیز کشور ما ثابت شده است که دشمنان ما از برگزاری هر انتخابات عصبانی می‌شوند، بنابراین شرکت در انتخابات، یک عمل صالح محسوب می‌شود.

این مقام مسئول بر  لزوم تلاش اهالی رسانه‌ها، صاحبان قلم و فعالان سیاسی و اجتماعی برای تبیین اهمیت شرکت پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها به عنوان عامل موثر در تبیین انتخابات می‌توانند نقش آفرینی نمایند و مردم را در  راستای انتخاب درست و حضور حداکثری ترغیب کنند.

مرادی در پایان به حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات تاکید کرد و از تمامی مردم شهرستان خرمدره برای حضور پرشور در صحنه انتخابات دعوت بعمل آورد تا حماسه‌ای دیگر در تاریخ این کشور به ثبت رسانیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر